Zákaznický servis
Zákaznický servis s hladkým průběhem
Péči o zákazníka mají na starosti zaměstnanci v nejrůznějších pracovních pozicích. Starají se o bezproblémový průběh všech procesů, které nastávají po uskutečnění nákupu.
Odborníci ve všech oblastech
Je jedno, o jakou službu se jedná - zaměstnanci XXXLutz se vždy snaží o maximální spokojenost zákazníka.
Vzdělávání jako cesta k úspěchu
Atraktivní pracovní pozice s možností kariérního růstu nabízí XXXLutz také pro pracovníky servisu - od zpracování objednávek až po sklad.
Zákaznický servis a zpracování objednávek
V České republice má XXXLutz několik servisních center, která se starají o bezchybné doručení objednaného nábytku. Pracovníci zákaznického servisu zpracovávají objednávky, zodpovídají dotazy, komunikují s dodavateli a organizují proces dodání zboží tak, aby vše proběhlo bez problémů. Úzce spolupracují s prodejem a dalšími odděleními firmy. Moderní IT technika a pravidelná školení zaměstnanců jsou zárukou vysokých standardů ve službách pro zákazníky.
Logistika ve skladu, příprava montáže a zaměřovací kancelář
Odborníci na logistiku, truhláři a profesionálové na plánování a zaměřování interiérů představují v XXXLutz velmi žádanou skupinu zaměstnanců. Organizují práce ve skladu, připravují logistické trasy nebo jezdí k zákazníkům domů vyměřit prostory pro optimální naplánování jejich vybavení. Vše se řeší na místě, aby pak dokonalé montáži nic nestálo v cestě. Profesionálové v servisu jsou speciálně proškoleni a mají k dispozici nejmodernější techniku.