Administrativní pracovník skladu
Administrativa | Doprava, logistika a zásobování
Praha - Stodůlky
Sklady
plný
Administrativní pracovník skladu
Administrativa | Doprava, logistika a zásobování
Praha - Stodůlky
Sklady
plný
Vaše úkoly
- Zpracování, kontrola a příprava dodacích listů.
- Systémové zaskladňování zboží.
- Vystavování objednávek.
- Koordinace terminů pro příjem zboží a služeb pro zákazníky.
- Organizace administrativní agendy vedoucího kanceláře.
- Zpracovávání dokladů.
- Kontrola listin zboží z centrálních skladů a externích dodavatelů.
- Zajištění objednávek kancelářských potřeb.
- Mailová a systémová komunikace s dodavateli.
- Komunikace s kanceláří, prodejnou, e-shopem a ostatními sklady.
Vaše kvalifikace
- Zakládáš si na své zodpovědnosti, pečlivosti a nechybí ti samostatnost a logické smýšlení?
- Máš jakoukoliv zkušenost v organizaci administrativních činností a sytém, pořádek tě těší?
- Základy MS Office je pro tebe dovednost, která je spíše standardem než požadavkem?
- Jsi komunikativní a týmový hráč a kooperace s různými odděleními ti zpestří den?
- Těšilo by tě, být nedílnou součástí zákaznického servisu obchodních domů a tak sám tvořit značku XXXLutz?
Nabízíme
- Propracovaný systém zaškolení, možnost vzdělávání a kariérního růstu.
- Jistotu mezinárodní společnosti.
- Pracovní doba od PO-PÁ, volné víkendy.
- Příjemný a týmový kolektiv, který ti v nouzi pomůže.
- Speciální podmínky na prodejní sortiment.
- Zvýhodněné mobilní tarify a slevy na mobilní zařízení.
- Slevy na pohonné hmoty i pro soukromé účely.
- Odměna za nového zaměstnance.
- Stravenkový paušál a výhodné ceny v restauracích XXXLutz.Vzbudili jsme tvůj zájem?Kontaktuj nás a zajisti si své místo na červené židli!XXXLutz, ten s tou červenou židlí.
Gehalt:dohodou
Publikováno dne: 04.07.2022